fredag 13. februar 2009

VINTERFERIE!

Endelig helg- endelig vinterferie! Mange blanke dager som skal fylles med behageligheter! Ungene har så smått begynt med snøbrett og slalåm. Vi voksne ser fram til den dagen vi virkelig kan ta en familietur i bakken. Nå er det mest øving! Gleden var stor forrige søndag i Natrudstilen da begge kom seg helskinnet opp heisen gang på gang!

I morgen skal jeg starte årets vinterferie med en liten bytur. Har noen små ærend jeg skal utføre, bla ordne med hemmeligvenn gave til februarvennen min på Hobbyboden. Kl. 14 skal jeg ut å ri, det blir vel en kald fornøyelse, men akk så herlig!


Det er jo kaos her om dagen pga Rally Norway, mann og barn var ute av huset før klokken var 07 i dagtidlig. De skulle ned i Vikingeskipet og se på bilene, det er nemlig der det er servicestasjon eller hva det nå heter... De bilene brøler så innmari, så lyden høres helt hjem når de avlegger etapper i nærområdet. "Alle" mannfolka her blir smågutter igjen med all vrooominga og styla biler.....


Nå er unger i seng og jeg skal nyte mine første drag av ferien med Unni Lindell og Honningfellen.
Ha det så godt alle sammen!


2 kommentarer:

Hannes hage sa...

Ønsker deg en god vinterferie, hos oss er det enda en uke til den. Håper du får kost deg med familie, og håndarbid.

Bente sa...

Ønsker deg god vinterferie.
Vi har også fått kjenne rally`n innpå oss. Vi har stått utenfor porten og vinket til alle rally gutta, de har vinket tilbake og brummet med sine flotte biler (noen er ikke like hele etter noen turer i dag, men men..)
Ha en fin og kreativ vinterferie uke.