mandag 9. februar 2009

Snille barna mine!!

Til jul fikk jeg denne...





og til morsdagen denne...men begge i fargen creme. Nå hadde visst butikkmannen sagt at creme skulle gå ut, så da må jeg få tak i dobørsten....

Jeg har vært på den første av fire dager på Grunnkurs for verneombud.... resultatet ble to nye Ronillekluter!




Har ikke festet tråder som dere ser.... Det blir fire kluter av tre nøster, derfor blir noen kluter tricolore! I morgen er det på'n igjen, så jeg har pakket ned to nye nøster i veska mi!

5 kommentarer:

AnitaK sa...

Jeg synes at tricolore ble kjempestilig, jeg. Det har jeg egentlig ikke tenkt på, har liksom bare strikket nøstene ferdige til kluter. Men når jeg tenker meg om, tror jeg at jeg har en pose med bomullsrester.. ha en fin uke.

Fru Keilegavlen sa...

Kjempeflotte klutar!! Greit med kurs kor ein kan strikke samtidig! Ha ei fin veke!

nragnhild sa...

Kurs og strikking er en schlager! ;)

Tino sa...

Så fin gave du har fått, og kluter er alltid greit å strikke på :)

Jeg har fått ny bloggadr:
http://ti-nos.blogspot.com/

Anonym sa...

Flotte gaver du har fått av barna dine og klutene ser gode ut.ha en fortsatt fin uke.