søndag 23. januar 2011

Sofaen min




Jeg skriver ingen interiørblogg. Det er ingen personlig blogg, jeg skriver ikke om livet mitt og familien, eller legger ut bilder av personer. Ikke har jeg så mange lesere heller, ikke som jeg vet om i alle fall....Jeg gleder meg over de kommentarene som kommer. Denne bloggen startet som et skrytealbum av alle Tildafigurene jeg har lager. Jeg har hatt lengre bloggpauser og sypauser, og innleggene har i grunn hatt variert tema. Jeg leser veldig mange blogger, og beundrer alle de vakre interiørbloggene. Uten å skryte for mye, så har jeg jo et ganske fint hus, med en hage som kommer seg hvert år. Jeg har ganske mange av de samme tingene andre blogger om, en Howard, Tolixstoler, Green Gate, ekte sølv og fattigmannssølv, sink og gamle arvede møbler. Jeg har lysestaker i fleng, og puter som skifter etter årstider. Masse stæsj som flyttes rundt omkring.  Men å ta bilde av alt dette, og blogge om det, det kan jeg ikke. Ikke er jeg noen god fotograf, og ikke kan jeg redigeringsprogrammer. Så noen " Årets interiørblogger" nominasjon får jeg neppe. Nå har jeg prøvd. Jeg har tatt bilder av sofaen min. Vær så god og sett deg ned, den er herlig å sitte i!

8 kommentarer:

Barbros lille atelier sa...

Kjempefin sofa med flotte puter!
Og alle trenger vel ikke å blogge om interiør? Det er kjekt med litt mangfold i bloggeverden:-)

Tusen takk for hyggelige kommentarer!

Klem

Anonym sa...

Bra skrevet:) og syns bloggen din er fin akkurat som den er:) Min skulle vere ein blogg mest som ei familiedagbok, men gjekk vel fort over i interiørkategorien :)

Det som er kjekt er at me alle er ulike :))

Og LEKKER sofaen din er!! LYST PÅ!! hihi, men eg får klare med med Living-sofaen min nokre år til. Den er kjempegod, om enn ikkje so fin då:)

Og fine puter ;)

Klem

Blåveispiken sa...

Hei du! Det erjo det som er så fint, man kan bloggd om akkurat det man vil og så ofte man vil :o) Soafen din er kjempeflott og den hvite og rosa puta var kjempefin! Ha en finfin kveld! klemmer Marianne

MissMette sa...

Hei
Kom over bloggen din, og tenkte jeg skulle legge igjen et lite spor :) Synd du tar veldig flotte bilder jeg, syns bildene og sofaen var kjempefin... og bildene av rosene var aldeles NYDELIGE!!! Man trenger ikke bare å blogge om interiør... Jeg blogger om mat, natur, hjemmet mitt, oppskrifter, blomster - ja det som jeg syns er fint :) liker blogger som har litt variasjon... La meg til som følger, så kan jeg titte innom deg igjen. Ønsker deg en fin uke som kommer, klem fra Mette

Blåveispiken sa...

Hei igjen! Fant deg gjennom anettes sofautfordring :o) Syns du hadde så fin sofa ;o) Så koselig at du la deg til som følge, håper du vil trives;o) Ha en superduper uke! Klemmer, Marianne
P.S...for noen aldeles nydelige blomster!!!

ANETTESHUS.COM sa...

Kjempe-lekker sofa!! Takk for ditt bidrag:)

Ha en fin ny uke!

KLEM KLEM
Anette:)

fru Stranden sa...

Kjempe fin sofa og mange herlige puter!

Ha en fin dag!

duBedåre sa...

For en innbydende sofa! Og morsomt innlegg. Fortsett!!