mandag 3. januar 2011

Bedre sent enn aldri..... og godt nyttår!


Mens mange andre bloggere viste fram bilde av sitt juletre i eller før jul, så viser jeg mitt nå! Det er mellom 3,5 og 4 meter høyt! Jeg er stolt av meg selv fordi mann og barn pynta treet, og jeg har nesten ikke rørt/flyttet på noe! Nå er jo treet selvsagt ute forlengst ( les 1. januar) og sommerferie blir mest sannsynlig bestilt i morgen. Jeg er klar for vår, sol og sommer, men ble minnet på i går, da jeg "freshet" opp kjøkkenet i duse pasteller, at jeg må belage meg på vinter en stund til- og at det er meldt 40 cm snø til uka..... Jaja, men inne kan det jo våres! Pellisene mine skal få komme i vinduskarmen snart, så kan de stå der og kose seg noen måneder :) Det går jo mot lysere tider! Stormen som raste nyttårsnatta har feid vekk mye av snøen, så nå ser jeg ut på grønn plen og grå belegningsstein. Det kan jo og kalles vårtegn......
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Godt nytt år til deg :)
Treet såg flott ut..bedre seint enn aldri..hihi:)

Klar for vår og pastellar eg og!!

Klem

Barbros lille atelier sa...

He, he, det er aldri for seint vet du:-) Kjempefint juletre!

Godt nyttår forresten:-)

Klem