fredag 1. juli 2011

Motorsykkel

I dag startet en ny karriere i livet mitt, jeg har hatt min første kjøretime på motorsykkel :) Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte ;)

I fjor høst kjøpte vi en Vespa 125 cc, den er veldig fiiiin! For at jeg skal kunne dure rundt på denne, må jeg ta førerkort på motorsykkel. Så i dag har jeg da altså kjørt rundt på noe som ligner på denne:

Jeg husker ikke hva slags sykkel jeg kjørte på, den var i alle fall mer motorsykkel enn Vespaen. Huttetu altså. Jeg har nå lært å starte, kjøre framover, gire og stoppe! Utrolig!!!

Get it Trafikkskole er nyoppstartet i Hamar ( der ble det litt snikreklame), og der kommer jeg til å være elev denne sommeren.

Ellers regner det her på Hamar. I morgen skal jeg i bryllup, og nå holder jeg på med ei marsipankake. Bilde av den kommer nok litt senere.

Ha en fin dag!



4 kommentarer:

Elisabeth Solum sa...

Jeg synes du skal le! :) Det må jo være litt morsomt å kjøre rundt på et slikt vidunder .. den så veldig fin ut! Har aldri prøvd selv.
Kos deg i bryllupet!
Ha en god kveld! :)

Anonym sa...

Oioioi, so tøff du er!!!
Må vere knallmorro, sjølv hadde eg meir enn nok med mopeden min når eg va 16 :)

Gleda meg til å sjå bilde av kaka! Kos dikka i bryllaup :)

Klem frå Sogn

Fru Keilegavlen sa...

Så artig!! Lykke til! Gler meg til å sjå bilete av kaka.

Anonym sa...

Ha gløymt å svare deg ;) Ja det er dei samme folka som bur i huset dikkas, er nok ikkje mykje forrandringar der ;)

I dag har eg og Nina og ungane vore til Fjærland og bokbyen, kjempekoseleg :)

Ha ein fortsatt fin sommar :)