søndag 9. januar 2011

BoligDrøm

Jeg har startet det nye året med å bli abonnent på BoligDrøm. Det er et nytt interiør magasin som kom ut første gang i november 2010.

(bilde er lånt fra http://www.bladkiosken.no/)

Jeg likte spesielt godt framsida på det første nummeret fordi jeg har en Howard sofa fra Englesson med en sånn tibetansk lammeskinnspute!! Kakkelovnen har jeg dessverre ikke....*ønske - ønske*. Jeg liker også bladet fordi det har en fin blanding av interiør, mat og hage. Dessuten er det trykket på sånt deilig matt papir, og ikke glossy. Prisen er heller ikke å forakte! Første nummer kostet bare 35 kr i løssalg. Nå er det 69kr , men abonnerer du  betaler du 329 kr for 10 nummer. Jeg gleder meg til 24. januar, for da kommer nytt blad! Og siden jeg er abonnent, så kommer det vel før?! 

5 kommentarer:

Anonym sa...

Eg abonerer på Vakre Hjem, og ELSKA det♥ Spørst om eg må kjøpe dette en dag og kikke litt og ;)

Førde har ikkje så mange interiør butikkar, men bedre utvalg enn Sogndal- men det skal jo ikkje so mykje til ;)

Var mest fornøgd med at eg fann meg ei kåpe til 300.- Var soo fin:)

Heldige du som har En Howard...og kakkeloven er draumen min og :)

Klem

Fru Keilegavlen sa...

Så koseleg!! Eg har og lyst til å abonnere på slike blad, men vil ikkje før eg veit at eit nytt og større hus er på veg. Kos deg med det nye bladet. Ønskjer deg ei fin veke.

ralfefarfars paradis sa...

Hei;) Jeg hart desverre ingen fargekode- men det er ikke den lyseste gråfargen- ba om en farge som brekker mot hvit- uten rosaskjær. brukte oxan- tre strøk pluss grunning- lurt å få grunningen blandet i samme farge. Lykke til!

mali-mo sa...

Har lurt på å abonnere på dette jeg også ;)

Ville bare svinge innom deg og ønske deg et godt nyttår, og takke deg så masse for flere veldig kjekke kommentarer du har lagt igjen inne hos meg. Setter veldig stor pris på det!

Ønsker deg en kjempefin onsdag, her skal jeg akkurat igang med middagslaging før mannen og lillemalien kommer hjem, lillebroren ligger så fint og sover i vuggen sin ;)

Klem ;)

kata_tildasfarm sa...

Beuatiful things!!!

I can not find your email adress. I would like to send you a mail. Would you please give it to me?
Thanks!

Kata (tildasfarm)