torsdag 27. mars 2008

Strikkstrikkstrikk

Dette er en liten produksjon av kjøkkenkluter jeg strikket i vinterferien. De to grønne er faktisk fra før det( er bilde av de et anna sted her). Det gjenstår bare å se om det er noe gode da...


Jeg har strikket endel BÅNSULL helsetepper, men da bare av 100 gr garn. Denne gangen slår jeg på stortromma og strikker av 200 gr. Kanskje jeg sparer litt garn til en heklekant rundt, innbiller meg nemlig at jeg får til det serru. Eneste er at jeg ikke vet hvor mye garn jeg trenger til den kanten. Synes det er trist med restegarn som ikke kan brukes til noe anna enn søppel.

Var innom Europris og kjøpte 4 garnnøster. Det ligner litt på Eskimo garnet, men dette er ikke så mjukt. Med dette kjøpet kan man nesten si at jeg doblet garnlageret mitt. Det sier kanskje litt om mine strikkeferdigheter- eller kanskje ikke?


Her er et anna prosjekt. Dette skal bli sitteunderlag som skal toves. Har laget noen før og. Dette blir årets julegave til alle barn i passende alder..Regner med at de gleder seg allerede i sin uvitenhet om mine strikkekunnskaper!

Ingen kommentarer: